Scandinavian Choppers - A brand you can trust
Toimitusehdot
Sovellettava laki
Noudatamme kuluttajaviraston laatimaa verkkokauppaohjetta sekä kuluttajansuojalakia (20.1.1978/38)
Toimitusajat
Toimitusaika normaalisti on tuotteille 2-4 viikkoa, ellei toisin ilmoiteta yksittäisen tuotteen kohdalla. Toimitusaika varastossa oleville tuotteille on 2-4 päivää. Mikäli tilaamaasi tuotetta ei ole enää saatavilla, ilmoitamme siitä sähköpostilla tai puhelimitse.
Hinnat
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Voimassaoleva hinta on Euroissa (EUR). Yritys pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin. Toimitamme tilauksia kaikkialle Skandinavian alueelle. Ulkomaan tilauksiin lisätään todelliset toimituskulut ja hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%.
Tilausvahvistus
- Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse (info@choppers.fi) tai puhelimitse. Kuluttaja sitoutuu tilauksensa tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi.
- Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun yritys on sähköpostitse lähettänyt tilausvahvistuksen.
- Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse tai soittamalla perua koko tilaus tai osia tilauksesta. Tästä on tehtävä ilmoitus heti myyjälle.
Maksutavat
Hyväksymme yleisimpien pankkien ja luottolaitoksien pankkikortit.
- Nordea, Osuuspankki, Sampopankki, Nooa, Aktia, Säästöpankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken ja Tapiola-pankki.
- Neocard
- Luottokunta: Visa, Visa Electron, Mastercard ja Maestro.
- Paypal.
- Pivo
- Jousto.
- OP-lasku
- Mash
Maksujenvälityspalvelun hoitaa Checkout Finland Oy. Luottokorttitietoja tai pankkien tunnuksia ei järjestelmämme näe eikä käsittele. Joustoraha luottopalvelun hoitaa Checkout Finland Oy yhteistyössä Risicum Oy: kanssa. Lisää tietoa Joustosta linkistä https://www.jousto.com/.
Toimitustavat ja -kulut
Toimitamme kaikki tilaukset postin kautta. Kotimaan toimituksissa vaihtoehtoina ovat:
- Postipaketti, joka on noudettavissa lähimmästä postitoimipaikasta, hinta 6 euroa.
- Kotiovelle toimitettu paketti, hinta 12 euroa.
Jos tuotteiden yhteishinta on alle 300 euroa, ostoksiin lisätään yllämainitut toimituskulut asiakkaan valinnan mukaan.
Jos tuotteiden yhteishinta ylittää 300 euroa, oikeuttaa se ilmaiseen toimitukseen kotimaassa asiakkaan kotiovelle toimitettuna.
Toimitamme tilauksia kaikkialle Skandinavian alueelle. Ulkomaan tilauksiin lisätään todelliset toimituskulut.
Palautukset
- Tuotteillamme on 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus postipaketin tai noutotilauksen noutohetkestä alkaen (mukaan lukien viikonloput ja pyhäpäivät, pois lukien noutopäivä). Osto- tai noutohetkeksi katsotaan se päivä jolloin paketti on lunastettu tai noudettu postista tai vaihtoehtoisesti kuitin päivämäärä. Asiakkaan velvollisuus on todistaa päivä jolloin paketti postista lunastettu, esimerkiksi postin kuitin avulla.
- Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuotteiden ja tuotepakkausten täytyy olla alkuperäisessä kunnossa ja kaikki tuotteen mukana tulevat lisävarusteet ja -laitteet on liitettävä mukaan, jotta kuluttaja saisi tuotepalautuksesta täyden korvauksen. Jos poikkeustapauksessa hyväksymme myyntikelvottoman tuotteen tai muuten puutteellisen tuotteen palautuksen, veloitamme omia kuluja vähintään 25% tuotteen hinnasta.
- Palauttaminen on kuluttajalle maksutonta. Meillä on käytössä Postin asiakaspalautus. Käytä aina Postin asiakaspalautuslomaketta. Palautettava paketti jätetään postiin asiakaspalautuksena ilman postimaksua.
- Tuotepalautukset aina:
- Alkuperäisessä paketissa (hyvin pakattuna) ilman turhia merkintöjä. Tuotepakkaukseen ei saa jäädä jälkiä esim. teipistä tai Postin osoitelapuista. Kääri tuotepakkaus esimerkiksi muoviin tai pahviin ennen palautusta.
- Mukana kopio kuitista/lähetteestä.
- Viimeistään 14 päivän kuluessa ostohetkestä.
- Emme lunasta maksamattomia, luottopakettilähetyksiä (palautuksia tai takuukorjauksia) tai mitään lähetyksiä Matkahuollon kautta tai muun toimittajan välillä joka ei tuo palautusta/pakettia perille asti (pois lukien Posti). Palautukset voi tehdä Postin asiakaspalautuksena, joka on lähettäjälle ilmainen.
- Aiheettomista palautuksista veloitamme kulut asiakkaalta.
- Tuotteen palautusoikeus on aina tuotekohtainen eikä mahdollisesti toisen tuotteen toimituksen myöhästyminen oikeuta saamaan toiselle tuotteelle pidempää palautusaikaa.
- Ulkomailta tehtyjen palautusten postikulut asiakas joutuu maksamaan itse.
Palautusosoite:
Scandinavian Choppers
Illinsaarenkuja 5
FI-91100 II
Finland
Reklamaatio
Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms., tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viiden (5) päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta, joko sähköpostitse osoitteeseen info@choppers.fi tai soittamalla. Virheellinen toimitus palautetaan kuluitta yrityksen antamien ohjeiden mukaisesti (kts. kohta palautukset). Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, yritys palauttaa jo mahdollisesti maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.
Ylivoimainen este (Force majeure)
Yritys ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy yrityksen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta yrityksen toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.
Muut ehdot
Tilaajan täytyy olla 18-vuotta täyttänyt tai hänellä on oltava huoltajan lupa tuotteiden tilaamiseen. Tilaaja hyväksyy nämä ehdot vahvistaessaan tilauksen.
Muuta
Scandinavian Choppers pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan ilmoituksetta. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Mikäli www.choppers.fi -sivuilla olevissa hinta- ym. tiedoissa esiintyy ilmeisiä kirjoitus-, laskenta- tai tietojenkäsittelyvirheitä, Scandinavian Choppers ei ole velvollinen toimittamaan tuotteita näiden virheellisten tietojen mukaisesti. Tilaaja päättää haluaako hän toimituksen korjatuin ehdoin ja tiedoin.